رشته آموزش زبان انگلیسی 2/گروه تحقیقاتی پلاسما/سمینار,مقاله,پرپوزال,پایان نامه/09123600694
نوشته شده توسط : علی

گروه تحقیقاتی پلاسما

Plasma Research Group,

skype, Whatsapp & Line: 09123600694

Office :  02166944215

تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ،  واحد 8

website:  pdsabz@yahoo.com

www.pdsabz.com

 sms: 5000206077

زبان٬ قدرت و ایدئولوژی در رسانه‌های گروهی

‏‫‏گفتمان مناظره‌ای

بیان ذهنیت (فاعلیت) در زبان بینابینی دانشجویان فارسی‌زبان رشته زبان انگلیسی

بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری زبان و عزت نفس دانشجویان زبان انگلیسی

افعال کمکی و یادگیری زبان‌های خارجی : بررسی مقابله‌ای افعال کمکی مرکزی در زبان فارسی و انگلیسی

تأثیر تشویقهای معلم بر روی کنش (عملکرد) زبان‌آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان بیگانه

نقش مطالب طنز در تقویت مهارت خواندن متون زبان انگلیسی

‏‫تأثیر یادگیری جانبی بر یادگیری دانش‌آموزان در زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ( آزمایشی از یادگیری دستور زبان در کلاس‌های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه)

مقایسه اثر‌بخشی فعالیت‌های سنتی آموزش لغت با حدس معنا از بافت در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

تأثیر محدود ساختن مطالب خواندن از حیث موضوع و مؤلف بر رشد واژگانی زبان‌آموزان انگلیسی

بررسی نام‌گذاری شهر کرمان از دیدگاه زبان‌شناسی اجتماعی

‏‫تأثیر ‏CD‏ های آموزشی کامپیوتری بر آموزش افت دانش‌آموزان‏ EFL

تاثیر فرصت فکر‌کردن و فکرکردن با راهنمایی معلم بر صحت و پیچیدگی نحوی کلام زبان‌آموزان

بررسی تأثیر ترجمه به مهارت شنیداری در زبان انگلیسی در میان زبان‌آموزان ایرانی در سطح ابتدایی

‏‫تأثیر آموزش پیش‌دبستانی بر مهارت خواندن دانش‌آموزان دوزبانه کلاس اول دبستان شهر بانه سال تحصیلی ۸۷ـ۸۶

بررسی میزان تاثیر آموزش واژگان از طریق تصویر و متن در مقایسه با ارائه مترادف لغات و معانی آنها

‏‫تاثیر سطح دانش انگلیسی و جنسیت در توانایی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در به کارگیری ‏Speech Act‏ عذرخواهی

ارتباط بین شخصیت زبان‌آموزان ايرانی و تدابیر ارتباطی در گفتگو

معنی‌شناسی پیش‌نمونه‌ای در زبان فارسی

‏‫بررسی مشکلات نگارشی دانش‌آموزان دوزبانه٬ ترکی (آذری) - فارسی٬ مقطع ابتدایی

مقایسه‌ی عملکرد خواندن دانش‌آموزان عادی و نارساخوان پایه‌ی سوم مقطع ابتدایی شهر اصفهان با تاکید بر ویژگی‌های آوایی و نوشتاری زبان فارسی

تاثیر تدریس عوامل انسجامی دستوری بر نگارش دانشجویان انگلیسی بعنوان زبان خارجی

تأثیر روش همیاری بر روی تفکر انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

بررسی نگرش زبانی دانش‌آموزان دبیرستانهای شهر بروجرد به زبان فارسی

تاثیر منشا طراحی قبل از انجام تکلیف بر تولید شفاهی تکلیف- محور

تاثیر استفاده از روش تدریس مبتنی بر ماکرواستراتژی‌ها بر دستیابی به استقلال در خواندن و درک مطلب فراگیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

‏‫بررسی دو گونه آموزش از راه دور (آموزش اینترنتی(line-‏on‏) و آموزشی کتابی) در مهارت خواندن و درک مطلب

ارزیابی فراگیرنده، ارزیابی مدرس و تاثیر آن بر بهبود توانایی ارتباطی دانشجویان زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجه

تأثیر تمارین دسته‌بندی‌شده شنیداری پدکست بر پیشرفت مهارت گفتاری زبان‌آموزان انگلیسی‌ایرانی به عنوان زبان خارجی

مقوله ادب در نامه‌های تجاری انگلیسی و فارسی

رابطه بین هوش چندگانه و مهارت خواندن در دانشجویان زبان انگلیسی ایرانی

تاثیر امتحان زبان انگلیسی کنکور سراسری بر تدریس معلمان دوره پیش دانشگاهی

انسجام واژگانی در متون استدلالی انگلیسی و فارسی

« تأثیر ساختارهای نهادی بر روی خواندن و درک مفاهیم دانشجویان ایرانی رشته زبان انگلیسی »

رابطه بین ادراک خودکارآمدی جمعی و فردی اساتید زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور

تاثیر فعالیت‌های آگاهی برانگیزی در پیشرفت گرامر فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسطه

تأثیر انواع بازخورد روی خطاهای درون زبانی و میان زبانی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

تأثیر فعالیت‌های خواندنی بر دامنه توجه زبان‌آموزان ایران زبان انگلیسی

تاثیرات متدهای مختلف اصلاح خطا بر روی دقت تلفظ

رابطه بین نیازهای دانشجویان انگلیسی با اهداف ویژه رشته مدیریت دانشگاه پیام نور و محتوای کتابهای آنان

تأثیر استفاده از طرح و الگوی اولیه (فردی و گروهی) بر مهارت نوشتن انگلیسی فراگیران فارسی زبان در تعامل با نوع تکلیف

تاثیر مقایسه‌ای انواع فعالیتهای نمایشی بر پیشرفت شنیدار- گفتاری کودکانی که زبان انگلیسی را به عنوان زبان خارجی فرا می‌گیرند

رابطه بین خودابرازی و پیشرفت تحصیلی میان دانشجویان ایرانی رشته زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه در دانشگاه پیام نور

مقایسه زمان واکبری در حروف صامت انسدادی توسط دوزبانه‌های فارسی و انگلیسی

تأثیر تمرکز بر فرم و ساختار و گرامر در مهارت عمومی خواندن دانشجویان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

تجزیه و تحلیل مقایسه‌ای کلامی و واژگانی - دستوری آگهی‌های تبلیغاتی فارسی و انگلیسی

رابطه بین درون و برون‌گرایی و عملکرد آن برروی سه نوع فعالیت گرامری متفاوت در سطح متوسطه

تاثیر دانش نرم‌افزار واژه‌پرداز word بر روی مهارت نوشتاری فراگیران زبان انگلیسی

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و میزان موفقیت تحصیلی در بین ایرانیان یادگیرنده زبان انگلیسی

بررسی وجود شرط همجواری در پدیده‌ی تولید واژه بست در انگلیسی‌آموزان فارسی زبان

گروه تحقیقاتی پلاسما

Plasma Research Group,

skype, Whatsapp & Line: 09123600694

Office :  02166944215

تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ،  واحد 8

website:  pdsabz@yahoo.com

www.pdsabz.com

 sms: 5000206077





:: برچسب‌ها: رشته آموزش زبان انگلیسی 2/گروه تحقیقاتی پلاسما/سمینار,مقاله,پرپوزال,پایان نامه/09123600694 ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: